Haters Gonna Hate.

Hellu alla söta bloggare, internet gangsters, fjortisar som bara verkar ha en sida av kroppen, and u all know what side huheuheuhuehuehuehuehue, u know what i mean. hihihihi.

Iallfall, Så har jag och emma ( o nu tänker väl ni är denna bloggerska schitzo? har hon flera personligheter? och svaret på den frågan lyder: nej. ) THATS RIGHT! ITS THE LEGEND, THE MYTH, THE  I-GET-A-NEW-HAIRCUT EVER-MONTH-GUY, Yngve, The laser sword fantast som skriver idag! DEN NI.
Iallfall för att börja där jag avslutade: Iallfall, så har jag och emma kollat på film, men vi hann inte se klart den för hon var tvungen att gå till bussen så hon inte missade den, hon måste ju gå extra tidigt för hon har inte allt för långa ben, jag lider för er korta personer!

Men det var allt för mig!


HUEHUEHUEHUEHUEHEH.
HATERS GONNA HATE
Im out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0