I've got the scars to prove it, only the strong survive.

Är sjuk och de suger så jävla hårt. Fick åka hem från jobbet igår för jag höll på att avlida, har legat och sovit sen dess nästan. Inte varit vaken många timmar inte. Är ledig imorn så ska kurera mig då också och hoppas ja blir frisk igen. Hatar att vara hemma från jobbet.
Mamma va iaf gullig och köpte en Svamp Bob pruttlera för att muntra upp mig.

Va i huvudstaden i helgen iaf och kul va de! Vi gick på gayklubb på fredagen och what can I say, they love me. Jag tror fan Yngve har rätt, jag måste se lesbisk ut.
På lördagen skulle vi på rockklubb hade vi bestämt men blev hemmafest i Skogås och jag decka haha.
Men vart ändå en helt grym helg.
Förutom att jag blev tvungen att ta ut piercingarna för dom blev heeelt inflammerade. Depp cheey.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0